ZAPRASZAM CIĘ DO OBEJRZENIA FILMU LUB DO PRZECZYTANIA JEGO TRANSKRYPCJI, W KTÓRYM OMAWIAM POKRÓTCE, CO ZAWIERA KURS „ZOSTAŃ WIRTUALNĄ ASYSTENTKĄ”.
PO CO STWORZYŁAM KURS?
Kurs został stworzony z myślą o tym, aby ułatwić drogę wszystkim dziewczynom, które dopiero zaczynają i mają totalnie rozproszoną wiedzę. Sama wiem, ile stron, blogów, podcastów, filmików i wszystkiego, co się da: przeglądałam, przeszukałam, przechodziłam. Ile to czasu mi zajęło…
PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE KURSU:
Powiem Wam mniej więcej, co jest w tym kursie. Wtedy same ocenicie i może się skusicie oraz zweryfikujecie, jaką ma dla Was wartość. Zastanowicie się, czy warto go przejść, czy też nie.
Od razu wspomnę, że kurs jest e-mailowy oraz że jest miesięczny. Co 2-3 dni będzie przychodzić Wam e-mail z kolejną lekcją, a w niej: treść, materiały PDF z ćwiczeniami oraz wideo.
ZAWARTOŚĆ KURSU:
15 lekcji e-mail, które przychodzą co 2-3 dni.
- Na początku jest przywitanie, kim jest wirtualna asystentka, rodzaje wirtualnych asystentek oraz jakie są zadania wirtualnej asystentki. Wszystko w formie checklisty co umiem, a czego nie umiem i oprócz tego zrobiłam również listę zadań wirtualnej asystentki jako dodatkowy materiał.
- Kolejna lekcja mocne i słabe strony, które dzielą się na: umiem, nie umiem. Także zobaczycie czy będziecie chciały ten kurs.
- Następna lekcja to grupa docelowa, określanie swojego idealnego klienta, swojej idealnej persony. Do kogo chcemy w ogóle kierować naszą ofertę.
- Misja i wizja twojej firmy. Po co i dla kogo? O co chodzi w mojej firmie, co ja chcę ludziom dać, osiągnąć i przekazać dzięki swojej firmie oraz w swojej firmie.
- Kolejna lekcja stwórz swoją ofertę.
- Gdzie szukać klienta. Opowiem o kanałach i możliwościach. Jak to wygląda, skąd pozyskiwać klientów.
- Konsultacja wstępna jak powinna wyglądać, aby była korzystna dla nas oraz jak ją zorganizować.
- Rozpoczęcie współpracy i cała jej organizacja: dla kogo i jak zabezpieczyć się regulaminami, typowe onboarding klienta. Bo często dziewczyny się borykają z problemem, że oferta chwyciła i co dalej z tym klientem?
- Później tematy bardziej szkoleniowe, kanały social media. Wyjaśniam co i jak zrobić, gdzie warto być, jak stworzyć dobry profil na LinkedIn, Instagram, Facebook.
- Najważniejsze narzędzia w pracy wirtualnej asystentki, które będę omawiała. Do pobrania będzie również lista narzędzi.
- Kolejne to filmiki instruktażowe z Canvy, MailerLite, WordPress, Trello i Asana.
W kwestii narzędzia Asana to już dużo wcześniej stworzyłam poradnik, który warto pobrać, gdyż będzie Wam łatwiej się wdrożyć. Natomiast w kursie zrobię filmik krok po kroku jak korzystać z narzędzi i jak to robić. Canva, MailerLite, WordPress, Asana będą takimi filmikami, które będą zawierać najważniejsze rzeczy do ich obsługi.
Mam nadzieję, że wpis będzie dla Ciebie przydatny i pomocny w ustaleniu, czy ten kurs jest dla Ciebie.
Zapraszam Cię serdecznie do grupy Wirtualna Asystentka po godzinach, gdzie znajdziesz przydatne materiały i transmisje live.
PO CO STWORZYŁAM KURS?
Kurs został stworzony z myślą o tym, aby ułatwić drogę wszystkim dziewczynom, które dopiero zaczynają i mają totalnie rozproszoną wiedzę. Sama wiem, ile stron, blogów, podcastów, filmików i wszystkiego, co się da: przeglądałam, przeszukałam, przechodziłam. Ile to czasu mi zajęło…
PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE KURSU:
Powiem Wam mniej więcej, co jest w tym kursie. Wtedy same ocenicie i może się skusicie oraz zweryfikujecie, jaką ma dla Was wartość. Zastanowicie się, czy warto go przejść, czy też nie.
Od razu wspomnę, że kurs jest e-mailowy oraz że jest miesięczny. Co 2-3 dni będzie przychodzić Wam e-mail z kolejną lekcją, a w niej: treść, materiały PDF z ćwiczeniami oraz wideo.
ZAWARTOŚĆ KURSU:
15 lekcji e-mail, które przychodzą co 2-3 dni.
- Na początku jest przywitanie, kim jest wirtualna asystentka, rodzaje wirtualnych asystentek oraz jakie są zadania wirtualnej asystentki. Wszystko w formie checklisty co umiem, a czego nie umiem i oprócz tego zrobiłam również listę zadań wirtualnej asystentki jako dodatkowy materiał.
- Kolejna lekcja mocne i słabe strony, które dzielą się na: umiem, nie umiem. Także zobaczycie czy będziecie chciały ten kurs.
- Następna lekcja to grupa docelowa, określanie swojego idealnego klienta, swojej idealnej persony. Do kogo chcemy w ogóle kierować naszą ofertę.
- Misja i wizja twojej firmy. Po co i dla kogo? O co chodzi w mojej firmie, co ja chcę ludziom dać, osiągnąć i przekazać dzięki swojej firmie oraz w swojej firmie.
- Kolejna lekcja stwórz swoją ofertę.
- Gdzie szukać klienta. Opowiem o kanałach i możliwościach. Jak to wygląda, skąd pozyskiwać klientów.
- Konsultacja wstępna jak powinna wyglądać, aby była korzystna dla nas oraz jak ją zorganizować.
- Rozpoczęcie współpracy i cała jej organizacja: dla kogo i jak zabezpieczyć się regulaminami, typowe onboarding klienta. Bo często dziewczyny się borykają z problemem, że oferta chwyciła i co dalej z tym klientem?
- Później tematy bardziej szkoleniowe, kanały social media. Wyjaśniam co i jak zrobić, gdzie warto być, jak stworzyć dobry profil na LinkedIn, Instagram, Facebook.
- Najważniejsze narzędzia w pracy wirtualnej asystentki, które będę omawiała. Do pobrania będzie również lista narzędzi.
- Kolejne to filmiki instruktażowe z Canvy, MailerLite, WordPress, Asana.
W kwestii narzędzia Asana to już dużo wcześniej stworzyłam poradnik, który warto pobrać, gdyż będzie Wam łatwiej się wdrożyć. Natomiast w kursie zrobię filmik krok po kroku jak korzystać z narzędzi i jak to robić. Canva, MailerLite, WordPress, Asana będą takimi filmikami, które będą zawierać najważniejsze rzeczy do ich obsługi.
Mam nadzieję, że wpis będzie dla Ciebie przydatny i pomocny w ustaleniu, czy ten kurs jest dla Ciebie.
Zapraszam Cię serdecznie do grupy Wirtualna Asystentka po godzinach, gdzie znajdziesz przydatne materiały i transmisje live.