Zbuduj strategię swojego biznesu jako wirtualna asystentka

By Wirtualna Akademia Uncategorized
Lista życzeń Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

O kursie

Co znajdziesz w e-booku:
Czym jest strategia: biznesu, marketingowa, komunikacji marki, social media

Wirtualna Asysta: czym ta praca jest, jakie są specjalizacje i na kogo można ewoluować w czasie pracy jako WA i poszerzania wiedzy oraz umiejętności. Zadania i umiejętności, mocne i słabe strony. Misja i wizja firmy.

Jakie są archetypy marki?
Jak dobierać kolory i styl marki?
Tworzymy strategię biznesową i plan komunikacji marki.

Procesy i procedury: czym są i dlaczego nam są potrzebne + przykłady
Planowanie działań, zadań, kontentu: narzędzia i sposoby

Oferta i cennik: jak je ustalić i komunikować.
Jak pozyskiwać idealnego klienta (i kim on jest?).

GRATIS!

Nagrania z pięciu dni warsztatów, zmontowane do samej esencji i umieszczone na wygodnej platformie kursowej. Do tego materiały PDF z ćwiczeniami do każdego dnia warsztatowego. Tematy poruszone w warsztatach: DZIEŃ 1: Czym jest strategia: – biznesu -marketingowa -komunikacji marki -social media DZIEŃ 2: Wirtualna Asysta: czym ta praca jest, jakie są specjalizacje i na kogo można ewoluować w czasie pracy jako WA i poszerzania wiedzy oraz umiejętności. Zadania i umiejętności, mocne i słabe strony. Misja i wizja firmy. DZIEŃ 3: Jakie są archetypy marki? Jak dobierać kolory i styl marki? Tworzymy strategię biznesową i plan komunikacji marki. DZIEŃ 4: Procesy i procedury: czym są i dlaczego nam są potrzebne + przykłady Planowanie działań, zadań, kontentu: narzędzia i sposoby DZIEŃ 5: Oferta i cennik: jak je ustalić i komunikować. Jak pozyskiwać idealnego klienta (i kim on jest?). Dzięki temu szkoleniu zbudujesz strategię swojego biznesu jako wirtualna asystentka.

Show More

What Will You Learn?

  • Dowiesz się jak krok pDZIEŃ 1: Czym jest strategia: – biznesu -marketingowa -komunikacji marki -social media DZIEŃ 2: Wirtualna Asysta: czym ta praca jest, jakie są specjalizacje i na kogo można ewoluować w czasie pracy jako WA i poszerzania wiedzy oraz umiejętności. Zadania i umiejętności, mocne i słabe strony. Misja i wizja firmy. DZIEŃ 3: Jakie są archetypy marki? Jak dobierać kolory i styl marki? Tworzymy strategię biznesową i plan komunikacji marki. DZIEŃ 4: Procesy i procedury: czym są i dlaczego nam są potrzebne + przykłady Planowanie działań, zadań, kontentu: narzędzia i sposoby DZIEŃ 5: Oferta i cennik: jak je ustalić i komunikować. Jak pozyskiwać idealnego klienta (i kim on jest?). Dzięki temu szkoleniu zbudujesz strategię swojego biznesu jako wirtualna asystentka.o kroku zbudować strategię biznesu jako Wirtualna Asystentka,

Course Content

Nagrania warsztatów Zbuduj strategię swojego biznesu jako Wirtualna Asystentka
Pięciodniowy warsztat z budowania strategii biznesu jako Wirtualna Asystentka.

  • Dzień 1: Czym jest strategia: biznesu, marketingowa, komunikacji marki, social media
    29:22
  • Dzień 2: Wirtualna Asysta: czym ta praca jest, jakie są specjalizacje, możliwości rozwoju, zadania i umiejętności, mocne i słabe strony, misja i wizja firmy
    22:16
  • Dzień 3: Jakie są archetypy marki? Jak dobierać kolory i styl marki? Tworzymy strategię biznesową i plan komunikacji marki
    22:19
  • Dzień 4: Procesy i procedury: czym są, dlaczego są nam potrzebne, przykłady. Planowanie działań, zadań, kontentu: narzędzia i sposoby
    22:39
  • Dzień 5: Oferta – jak ją skonstruować i komunikować. Cennik jak go ustalić i jak może wyglądać. Jak pozyskiwać idealnego klienta i kim on jest
    29:08

E-BOOK

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet