O kursie
Co znajdziesz w e-booku:
Czym jest strategia: biznesu, marketingowa, komunikacji marki, social media
Wirtualna Asysta: czym ta praca jest, jakie są specjalizacje i na kogo można ewoluować w czasie pracy jako WA i poszerzania wiedzy oraz umiejętności. Zadania i umiejętności, mocne i słabe strony. Misja i wizja firmy.
Jakie są archetypy marki?
Jak dobierać kolory i styl marki?
Tworzymy strategię biznesową i plan komunikacji marki.
Procesy i procedury: czym są i dlaczego nam są potrzebne + przykłady
Planowanie działań, zadań, kontentu: narzędzia i sposoby
Oferta i cennik: jak je ustalić i komunikować.
Jak pozyskiwać idealnego klienta (i kim on jest?).
GRATIS!
Nagrania z pięciu dni warsztatów, zmontowane do samej esencji i umieszczone na wygodnej platformie kursowej. Do tego materiały PDF z ćwiczeniami do każdego dnia warsztatowego. Tematy poruszone w warsztatach: DZIEŃ 1: Czym jest strategia: – biznesu -marketingowa -komunikacji marki -social media DZIEŃ 2: Wirtualna Asysta: czym ta praca jest, jakie są specjalizacje i na kogo można ewoluować w czasie pracy jako WA i poszerzania wiedzy oraz umiejętności. Zadania i umiejętności, mocne i słabe strony. Misja i wizja firmy. DZIEŃ 3: Jakie są archetypy marki? Jak dobierać kolory i styl marki? Tworzymy strategię biznesową i plan komunikacji marki. DZIEŃ 4: Procesy i procedury: czym są i dlaczego nam są potrzebne + przykłady Planowanie działań, zadań, kontentu: narzędzia i sposoby DZIEŃ 5: Oferta i cennik: jak je ustalić i komunikować. Jak pozyskiwać idealnego klienta (i kim on jest?). Dzięki temu szkoleniu zbudujesz strategię swojego biznesu jako wirtualna asystentka.
Course Content
Nagrania warsztatów Zbuduj strategię swojego biznesu jako Wirtualna Asystentka
Dzień 1: Czym jest strategia: biznesu, marketingowa, komunikacji marki, social media
29:22Dzień 2: Wirtualna Asysta: czym ta praca jest, jakie są specjalizacje, możliwości rozwoju, zadania i umiejętności, mocne i słabe strony, misja i wizja firmy
22:16Dzień 3: Jakie są archetypy marki? Jak dobierać kolory i styl marki? Tworzymy strategię biznesową i plan komunikacji marki
22:19Dzień 4: Procesy i procedury: czym są, dlaczego są nam potrzebne, przykłady. Planowanie działań, zadań, kontentu: narzędzia i sposoby
22:39Dzień 5: Oferta – jak ją skonstruować i komunikować. Cennik jak go ustalić i jak może wyglądać. Jak pozyskiwać idealnego klienta i kim on jest
29:08