Zostań Wirtualną Asystentką

Uncategorized
Lista życzeń Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

O kursie

Witaj w kursie Zostań Wirtualną Asystentką!

Jeżeli sprawnie pójdzie, to już za miesiąc będziesz mogła wystartować w świecie Wirtualnej Asysty!

Ale uwaga, tu potrzeba sporo pracy i chęci do tego, nie wystarczy wyłącznie przeczytać/obejrzeć daną lekcję – tu musisz działać i wszystko  systematycznie wdrażać!

Plusem są bardzo krótkie lekcje, które zajmą Ci nie więcej niż 30-minut, ale na wdrożenie tej wiedzy daj sobie przykładowo kilka dni.

Ja polecam Ci przerabiać 1 lekcję dziennie i jeżeli masz taką możliwość, to po jej przerobieniu zabrać się za wykonanie zadania: dokładnie, konkretnie, w skupieniu. To gwarantuje Ci, że serio to kwestia 1-3 miesięcy startu na pełnych obrotach w branżę.

Show More

What Will You Learn?

  • CO BĘDZIESZ UMIAŁA PO ZAKOŃCZENIU KURSU?
  • będziesz znała misję i wizję swojej firmy,
  • poznasz swoje mocje i słabe strony oraz umiejętności,
  • będziesz wiedziała, nad jakimi kompetencjami możesz i chcesz popracować,
  • dowiesz się co i komu chcesz oferować,
  • nauczysz się tworzyć i komunikować swoją ofertę,
  • Poznasz miejsca, w których warto szukać klienta oraz media, w jakich warto być,
  • dowiesz się jak przeprowadzać rozmowę wstępną z klientem i jak przeprowadzić jego przyjęcie „na pokład”,
  • poznasz podstawowe narzędzia i programy, niezbędna w pracy Wirtualnej Asystentki (takie jak: Toggl, Asana, WordPress, Zoom, Calendly, Audacity, MailerLite).

Course Content

Moduł 1: Podstawy budowania firmy i działania jako Wirtualna Asystentka

  • Lekcja 1. Kim jest Wirtualna Asystentka? Rodzaje i zadania Wirtualnych Asystentek.
  • Lekcja 2. Twoje mocne i słabe strony oraz analiza umiejętności.
  • Lekcja 3. Określ swoją grupę docelową oraz profil idealnego klienta.
  • Lekcja 4. Misja i wizja Twojej firmy.
  • Lekcja 5: Stwórz ofertę.
  • Lekcja 6: Gdzie szukać klienta.
  • Lekcja 7: Rozmowa z klientem – jak się przygotować i dobrze ją przeprowadzić.
  • Lekcja 8: Profile na mediach społecznościowych – gdzie warto być i jak powinien wyglądać profil.
  • Lekcja 9: Jak rozpocząć współpracę z klientem – formalności i dobre praktyki.

Moduł 2: Podstawowe narzędzia w pracy Wirtualnej Asystentki

Moduł 3: Materiały uzupełniające – bonusy do kursu

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet