Jaka jest formuła wartsztów?

  • Warsztaty są prowadzone online na żywo poprzez platformę do wideokonferencji Zoom. Wszystkie się widzimy i słyszymy podczas spotkań warsztatowych.
  • Spotykamy się w grupkach 3-5 osób (3 osoby to minimum do ruszenia warsztatu, 5 to maksimum osób na jedną grupę).
  • Mamy możliwość podziału na zajęcia poranne lub wieczorne
  • Zajęcia odbywają się 3 dni po 2 godziny każde. Czyli przykładowo spotykamy się w poniedziałek, środę i piątek o godzinie 9:00 i warsztat odbywa się do 11:15 (podczas tych 2 godzin robimy sobie 15 minut przerwy).
  • Podczas warsztatów mamy część teoretyczną, praktyczną oraz czas na sesję pytań i odpowiedzi.
  • Na każdy dzień warsztatów dostajesz ode mnie zeszyt pracy, w którym możesz sobie tworzyć notatki oraz wypełniać zadania, aby po całym warsztacie mieć stworzony konkretny plan działania do wdrożenia u siebie.

Dla kogo są te warsztaty i co z nich wyniesiesz?

  • Dla osób, które dopiero próbują się rozeznać w tym zawodzie i porządnie przygotować, ale też do tego sprawdzić, czy ten zawód, aby na pewno jest dla nich.
  • Dla osób, które nie chcą startować po omacku, popełniając masę błędów i narażając się na wiele nieprzyjemności.
  • Dla osób, które od samego początku chcą działać profesjonalnie, z głową i strategią — od początku robiąc to dobrze i pozyskując odpowiednie kompetencje oraz klientów.
  • Będziesz znała misję i wizję swojej firmy.
  • Poznasz swoje mocne i słabe strony oraz umiejętności.
  • Będziesz wiedziała, nad jakimi kompetencjami możesz i chcesz popracować.
  • Dowiesz się co i komu chcesz oferować.
  • Nauczysz się tworzyć i komunikować swoją ofertę.
  • Poznasz miejsca, w których warto szukać klienta oraz media, w jakich warto być.
  • Dowiesz się jak przeprowadzać rozmowę wstępną z klientem i jak przeprowadzić jego przyjęcie „na pokład”.
  • Poznasz podstawowe narzędzia i programy, niezbędne w pracy Wirtualnej Asystentki (takie jak: Toggl, Canva, Calendly i Asana).  
 

Każda osoba otrzymuje certyfikat uczestnictwa w warsztatach!

Kim jestem i dlaczego chcę Ci pomóc?

Nazywam się Anna Kawecka-Buniewicz, jestem właścicielką Agencji  VA-VOM oraz instruktorką początkujących Wirtualnych Asystentek.

Pracuję metodami Growth Hacking oraz Design Thinking, co przynosi mi świetne rezultaty i przekłada się na szybki rozwój marki, którą systematycznie buduję. Na warsztatach chcę Ci przekazać, jak wyglądają te metody i jak je zastosować u siebie. 

Swoimi działaniami udowadniam, że nie trzeba prowadzić firmy latami, aby zacząć na niej dobrze zarabiać. Chcę Cię nauczyć tego działania!

Niezależnie na jakim etapie w rozwoju jako Wirtualna Asystentka teraz jesteś, pamiętaj, że kto się nie rozwija, ten się zwija — zawsze jest coś do udoskonalenia!

Dlatego warsztaty są na 3 poziomach, dla osób co dopiero zaczynają, oraz dla tych, które podstawy już znają, ale chcą się doszkalać i podnosić swój poziom kompetencji. 

ILE TO KOSZTUJE?

€59,90 (279 PLN)

Chciałabyś porozmawiać przed podjęciem decyzji?

Zapraszam Cię serdecznie na 15-minutową rozmowę, gdzie będziemy mogły porozmawiać o tym, czy warsztat jest dla Ciebie 🙂